
Mam problem techniczny
Moja aplikacja nie działa
Jeśli aplikacja „Wyborczej'' przestała działać, w pierwszej kolejności spróbuj zamknąć aplikację.
Jeśli posiadasz telefon z systemem operacyjnym Android, to:
- Otwórz „Ustawienia'' i wybierz „Aplikacje i powiadomienia'' albo wejdź
w „Aplikacje''. - Następnie kliknij „Zarządzanie aplikacjami'' i wybierz „Menedżer aplikacji'' lub ''Ogólne warunki''.
- Przejdź do „Aplikacje''.
- Kliknij „Zobacz wszystkie aplikacje'', a następnie znajdź aplikację „Wyborczej''. Jeśli nie widzisz takiej opcji, przewiń listę i znajdź aplikację, którą chcesz zamknąć.
- Wybierz aplikację, a następnie wybierz „Wymuś zatrzymanie''.
(na niektórych urządzeniach z Androidem możesz również odinstalować aplikację). - Kliknij „OK'' lub „Wymuś zatrzymanie'', aby potwierdzić, że chcesz zamknąć uruchomioną aplikację.
- Po zatrzymaniu aplikacji otwórz ją ponownie i sprawdź, czy problem z logowaniem nadal się pojawia.
Jeśli posiadasz iPhone'a X lub nowszy model z systemem operacyjnym iOS:
- Przesuń palcem w górę, od dołu ekranu początkowego, i zatrzymaj się na środku ekranu.
- Przesuwaj palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację „Wyborczej''.
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji, aby ją zamknąć.
- Otwórz ponownie aplikację i sprawdź, czy problem nadal się pojawia. Jeśli tak, spróbuj ją odinstalować i zainstalować ponownie.
Jeśli masz iPhone'a SE, iPhone'a 8 lub starszą wersję oraz iPod touch:
- Naciśnij dwukrotnie przycisk „Początek'', aby wyświetlić ostatnio używane aplikacje.
- Przesuwaj palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację „Wyborczej''.
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji i zamknij ją.
- Otwórz ponownie aplikację i sprawdź, czy problem nadal się pojawia. Jeśli tak, spróbuj ją odinstalować i zainstalować ponownie.
Jeżeli to też nic nie pomoże i problem z logowaniem nadal występuje, skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy, pisząc na adres: pomoc@wyborcza.pl
Czy porada była pomocna?
Podobne pytania: